PASSWORD
THE 1975'S MATT HEALY: 'I WAS A COKE ADDICT - BIG TIME'
MANIA

THE 1975'S MATT HEALY: 'I WAS A COKE ADDICT - BIG TIME'

the 1975의 매튜 힐리: '나는 대단한 코카인 중독자였다.




Frontman opens up about battle with drugs

The 1975 frontman Matt Healy has confessed that he used to be addicted to cocaine, in a new interview where he opens up about his battle with drugs.


Talking to The Guardian, Healy spoke of the inspiration behind his lyrics - in particular the track 'Heart Out' which features the line: 'Your obsession with rocks and brown/ And fucking the whole town'.


"I wasn't a heroin addict – I never lost it to heroin – but I was a coke addict big-time," said Healy. 

"I was 18, I dabbled in everything. I wanted to be Jack Kerouac. I thought I was as decadent as all of that. I thought: the world will catch up. And that stems from this: I remember once, I was sat in front of the TV – I must have been about six – and my dad's mates are all welders. They were sat behind me watching a video of Michael Jackson. And they were expressing their opinions about how alien he was, how unrelatable he was. And I remember thinking to myself: 'Well, I'm a lot more like him than I am like you.'"

Revealing how he plans to avoid the trap of drugs in the future, Healy joked that he had found new ways to spend his money: "I'm going to buy property, mate. When I get all my money that's coming soon, I'm gonna buy property. Probably the best way for me to go, cos if I don't I'll spend it all on drugs. And I'm not doing that again."




프론트맨이 약물과의 사투에 대해서 마음을 털어놨다.

the 1975의 프론트맨 매튜 힐리는 그가 그의 약물과의 사투에 대해 털어논 인터뷰에서 그가 한때 코카인에 중독되었다는걸 고백했다.


the guardian에게 말하면서, 힐리는 가사의 암시에대해 말했다 

-특별히 '넌 rock과 brown에 집착하면서 / 그리고 온 동네와 그짓거리를 하는것은' 이라는 구절이 들어간 'Heart Out' 이라는 트랙에 대해서.

(rock and brown: 속어로 코카인,헤로인)


"나는 헤로인 중독이 아니었다-그러나 나는 대단한 코카인 중독자였다" 힐리가 말했다.

"나는 18살이었고, 나는 모든것을 오락삼아 해보았다. 나는 잭 케루악이 되길 원했다. 나는 그것에 있어서 모든것에 타락했다고 생각했다. 나는 생각했다: 세상이 따라잡을것이라고. 그리고 (해석불가) 그리고 나의 아버지의 짝은 모두 용접공이었다. 그들은 마이클잭슨의 영상을 보고있는 나의 뒤에 앉았다. 그리고 그들은 그가 얼마나 대단한 사람이었는지, 그가 얼마나 말로표현할수 없었는지에 대해 그들의 견해를 표현했다. 그리고 나는 내 스스로 생각한것을 기억한다 '글쎄, 나는 당신들을 닮은것보다 그를 더 닮았어'"

그가 후에 약물의 덫에서 빠져나오기위해 어떻게 계획을 세웠는지를 말하면서 힐리는 그가 그의 돈을 사용할 새로운 방법을 찾았다고 농담을 했다. : "나는 토지를 살것이다. 곧 벌게될 돈을 갖게된다면 나는 땅을 살것이다.

아마도 최선의 방법일것이다. 왜냐하면 그렇지 않으면 나는 그것들을 약을 사는데 다 쓸것이기 때문이다. 그리고 나는 그짓을 다시 할것이다."







충격과 공포

매티 날라리였꾸ㄴr.....

'MANIA' 카테고리의 다른 글

The meaning behind 'HNSCC' :: HNSCC의 의미  (7) 2015.08.18
the 1975 live in seoul_ sex  (0) 2015.08.14
the 1975 - ghosts  (0) 2015.08.13
the 1975 - girls  (0) 2015.08.13
The 1975 Have Deleted All Their Social-Media Accounts Spurring Breakup Rumors  (3) 2015.08.13